De Schildkamp in Asperen is de laatste jaren uitgegroeid tot hét Inspirience Centre van Nederland voor de zakelijke markt. Daarnaast vinden elk jaar vele toeristen hun weg naar De Schildkamp om in alle rust te genieten van de prachtige omgeving en onze hoogwaardige Superior hotelfaciliteiten.
Bij De Schildkamp willen wij altijd een verwachting +1 creëren. Dat betekent dat ons team altijd volledig gefocust is op gastvrijheid en altijd op zoek is naar mogelijkheden om net dat beetje extra's voor onze gasten te doen. Een goede bezetting, ook in drukke tijden, is hiervoor van groot belang.
Regelmatig zoeken we ter vervanging of uitbreiding nieuwe medewerkers. Is zo'n functie jou op het lijf geschreven, stuur dan gerust een sollicitatie of bel naar 0345-638080.
We zoeken een enthousiaste Medewerker Bediening die parttime of fulltime wil werken. Maar ook als je af en toe als Oproepkracht wilt werken en zo een leuk centje wil bijverdienen, kun je solliciteren.
Werken bij De Schildkamp is werken voor een ambitieuze organisatie die voortdurend gericht is op innovaties in de zakelijke congres- en vergadermarkt. We willen hiermee onze gasten meer laten ervaren en beleven dan elders mogelijk is.
Wil jij ons ondersteunen in de Bediening als vaste medewerker of als oproepkracht? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren. Je kunt bellen naar 0345-638080 of een mailtje sturen met je motivatie en je c.v. naar: r.klaare@schildkamp.nl.
Als weekendhulp ondersteun je ons team met allerlei werkzaamheden. Denk aan klusjes als voorraden aanvullen in de bar, afwassen, schoonmaken, zalen in orde maken etc. Elke dag is weer anders bij ons en dat maakt het werken bij De Schildkamp zo leuk. We hebben een jong, enthousiast en gevarieerd team, dat samen met jou het beste wil bereiken voor onze gasten.
Als je leuk wilt bijverdienen in het weekend en je steekt graag je handen uit de mouwen is dit echt iets voor jou. Je kunt bellen naar 0345-638080 of een mailtje sturen met je motivatie naar: r.klaare@schildkamp.nl.
Ben je op zoek naar een bedrijf in de hospitality dat net even anders is dan andere bedrijven? Kom dan naar De Schildkamp. Een bijzonder Inspirience Center waar het niet alleen verrassend leuk is om te werken, maar waar je bovendien heel veel kunt leren.
Wij hebben altijd wel ruimte voor leergierige, nieuwsgierige en gemotiveerde leerlingen op de volgende afdelingen:
Daarnaast hebben we binnen alle afdelingen regelmatig ook ruimte voor één of meerdere BOL stagiair(e)s.
Dus volg je een BBL of BOL opleiding, ben je op zoek naar een binnengewoon bijzonder leerbedrijf en voel je je helemaal thuis bij onze kernwaarden Bijzonder, Innovatief en Prikkelend? Mail dan je motivatiebrief en CV naar: r.klaare@schildkamp.nl.
Het motto van De Schildkamp is 'Binnengewoon Bijzonder'. Dat komt tot uiting in ons volledige aanbod. Als Gastheer/Gastvrouw begrijp je als geen ander hoe je in je werk onze gasten dat bijzondere gevoel kunt geven. Je ziet wanneer zij je nodig hebben, nog voor dat zij er zelf om vragen. Jouw oog voor detail is opmerkelijk en met je charisma en innemendheid zorg je voor een behaaglijk gevoel bij onze gasten, waarbij je je commerciële kwaliteiten op de juiste manier weet te gebruiken. In stressvolle of onverwachte situaties zorg jij voor de rust en het overzicht binnen je team. Je hebt er plezier in om zelfs dan te zorgen voor net dat beetje extra's in de beleving van onze gasten.
Je vervult restaurant- en banqueting werkzaamheden en bent er medeverantwoordelijk voor dat je team werkt vanuit één visie. Vanuit je creativiteit en gedrevenheid ontwikkel je met onze chef-kok en andere collega's ideeën om onze nieuwe Brasserie Dirk ( www.brasserie-dirk.nl ) en De Schildkamp naar een steeds hoger niveau te tillen.
Wil je meer informatie over deze functie, dan kun je altijd bellen met Rachel Klaare , telefoon: 06-53996218.
Je kunt solliciteren door een mail met je motivatie en je c.v. te sturen naar: r.klaare@schildkamp.nl.
Bij De Schildkamp vinden we het belangrijk dat jij je thuis voelt op je werk. Als Front-Office medewerker is het jouw taak om dit gevoel ook over te brengen naar onze gasten. Natuurlijk vraag je je nu af hoe dit in zijn werk gaat in de praktijk. We nemen je mee in de wereld van ons hotel.
Het allereerste contact dat je hebt met onze gasten is telefonisch of via de e-mail. Ze zijn op zoek naar een hotelovernachting, vergaderlocatie, trouwlocatie, een gezellig restaurant of een mooie ruimte voor een feest. Met kennis en vriendelijkheid haal je precies de wensen van de gasten naar boven. Zo nodig zorg je ervoor dat ze contact krijgen met de juiste afdeling.
Als je gasten inboekt, is het belangrijk om alle vragen van de gasten te kunnen beantwoorden. Hoe meer we van een gast weten, hoe beter we de gast immers kunnen bedienen. Zo kunnen we net dat stapje extra zetten. Komen de gasten bijvoorbeeld om een verjaardag of jubileum te vieren, dan is het voor hen een extra beleving als de kamer mooi versierd is voordat ze aankomen.
Als de gasten dan aankomen, is het jouw moment om te stralen. Je weet immers al goed wat ze wensen en jij hebt dat allemaal al voor hen geregeld. Of het nu en Nederlandse of internationale gast is, jij voelt je verantwoordelijk om hun verblijf tot een feestje te maken. Je zorgt ervoor dat de gasten niks te kort komen. Je reserveert bijvoorbeeld voor hen een tafeltje in onze brasserie, je laat geduldig zien hoe de Lingeroute loopt of je geeft informatie over de andere toeristische trekpleisters in de buurt. Daarnaast zorg je ervoor dat je alle administratieve werkzaamheden regelt omtrent het verblijf van de gasten.
Helaas is er ook altijd een moment dat de gasten weer vertrekken. Ook dan komen ze bij jou. Het is altijd belangrijk om ook tijdens het vertrek te zorgen voor een beleving +1.
Als front-office medewerker heb je natuurlijk veel contact met andere afdelingen van ons hotel over onze gasten. Voorts behoren tot je dagelijkse werkzaamheden:
Voor verdere informatie mag je altijd bellen met mw. Rachel Klaare, 06-53996218. Wil je solliciteren, dan kun je haar mailen: r.klaare@schildkamp.nl